Fallout 1.5: Resurrection



09.05.2013 Něco málo o parťácích

Dokončovací práce na Resurrectionu stále pokračují. Nabrali jsme nové testery (Sadako, Chekotay, Joddy, Klimaji) a ti nás spolu s těmi stávajícími dostatečně zaměstnávají upozorňováním na chybky a nesrovnalosti.

Dnes bych chtěl ale napsat trochu o tom, co můžete čekat v Resurrectionu od parťáků, tedy postav které vás mohou ve hře následovat. Snažili jsme se je udělat propracovanější než byli v původních Falloutech, aby nebyli jen nosiči věcí, ale působili jako osobnosti s vlastními názory, které hráče zajímají (samozřejmě myslím tím teď lidské parťáky a ne zvířecí). A podle reakcí testerů to zatím vypadá, že jsme uspěli. Parťáků máme kvůli tomu sice menší počet (zrušili jsme i perk Magnetická osobnost, stal se zbytečným), zase se jich ale můžete ptát, co vědí o místě, kde se zrovna nacházíte a taky na názory nebo rady o aktuální situaci. Pokud mají co říct, většinou na to upozorní floatem (text nad postavou), což značí že se jich můžete zeptat na něco nového. Ve výjimečných případech sami začínají rozhovor, především když uděláte něco, co jim je vyloženě proti srsti. Dobrým příkladem je (pozor, drobný spoiler) možnost přidat se k nájezdníkům, pokud najdete jejich skrýš, a zaútočit s nimi na karavanu. Někomu se to nemusí líbit a rozhodně se s vámi k nájezdu nepřidá. Někdo jiný s tím naopak nemusí mít moc problém, alespoň ne morální, jen bude chtít po akci taky podíl na kořisti.

Snad se vám bude naše pojetí parťáků líbit. Těšte se na Resurrection, zatím si stále netroufáme stanovit finální datum dokončení, ale rozhodně to není daleko. 

Daemon