Fallout 1.5: Resurrection



12.09.2013 Resurrection na Twitteru

Založili jsme pro Resurrection profil na Twitteru. Na @FalloutRes můžete sledovat, co je nového ohledně naší modifikace a až si budete moct Resurrection zahrát, budeme rádi, když nám tweetnete své dojmy a zážitky ze hry. Navíc nás můžete sledovat i na Facebooku, kde nám Seto založil stránku.

A jestli vás zaujali dojmy z Resurrectionu od našich betatesterů, můžete se těšit zítra na další. Tentokrát se o hře rozepsal velký fanda původních Falloutů Joddy.

Daemon

01.09.2013 Resurrection vyjde 3. 10. 2013!

Rovnou k tomu, co vás jistě především zajímá – Fallout 1.5: Resurrection uveřejníme ke stažení ve čtvrtek večer 3. října tohoto roku. Přesnou hodinu dáme ještě vědět několik dní předem. Po tolika letech vývoje mám sám trochu problém tomu uvěřit. Občas mám pocit, že budeme na Resurrectionu pracovat navěky, ale datum skutečně platí. Hra je hotová a podle hodnocení betatesterů nevypadá vůbec zle. Chceme si jen nechat ještě měsíc na poslední doladění a likvidaci bugů. To abychom si byli jistí, že nám neunikne nic závažného, což se může snadno stát při rozsáhlosti, do jaké Resurrection narostl.

Naše práce tím ale úplně nekončí. Budeme se moct konečně pořádně věnovat překladu do angličtiny, na což do teď nebyl čas. Rádi si také přečteme vaše názory na naší hru (například na zdejším foru) a budeme nadále opravovat bugy, pokud na nějaké narazíte.

Těšte se a vydržte ještě ten měsíc. Můžete zatím vzpomínat na zásady přežití v pustině, dát všem známým o datu vydání vědět a nainstalovat si Fallout 2, který je k rozběhnutí Resurrectionu potřeba.

Daemon

09.05.2013 Něco málo o parťácích

Dokončovací práce na Resurrectionu stále pokračují. Nabrali jsme nové testery (Sadako, Chekotay, Joddy, Klimaji) a ti nás spolu s těmi stávajícími dostatečně zaměstnávají upozorňováním na chybky a nesrovnalosti.

Dnes bych chtěl ale napsat trochu o tom, co můžete čekat v Resurrectionu od parťáků, tedy postav které vás mohou ve hře následovat. Snažili jsme se je udělat propracovanější než byli v původních Falloutech, aby nebyli jen nosiči věcí, ale působili jako osobnosti s vlastními názory, které hráče zajímají (samozřejmě myslím tím teď lidské parťáky a ne zvířecí). A podle reakcí testerů to zatím vypadá, že jsme uspěli. Parťáků máme kvůli tomu sice menší počet (zrušili jsme i perk Magnetická osobnost, stal se zbytečným), zase se jich ale můžete ptát, co vědí o místě, kde se zrovna nacházíte a taky na názory nebo rady o aktuální situaci. Pokud mají co říct, většinou na to upozorní floatem (text nad postavou), což značí že se jich můžete zeptat na něco nového. Ve výjimečných případech sami začínají rozhovor, především když uděláte něco, co jim je vyloženě proti srsti. Dobrým příkladem je (pozor, drobný spoiler) možnost přidat se k nájezdníkům, pokud najdete jejich skrýš, a zaútočit s nimi na karavanu. Někomu se to nemusí líbit a rozhodně se s vámi k nájezdu nepřidá. Někdo jiný s tím naopak nemusí mít moc problém, alespoň ne morální, jen bude chtít po akci taky podíl na kořisti.

Snad se vám bude naše pojetí parťáků líbit. Těšte se na Resurrection, zatím si stále netroufáme stanovit finální datum dokončení, ale rozhodně to není daleko. 

Daemon

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22