Fallout 1.5: Resurrection



09.07.2008 Perky a hudba

Jak se můžete dočíst v našich FAQ, bude Resurrection obsahovat nové perky, které v původním Falloutu 2 nenaleznete. Když jsme nové perky vymýšleli, zjistili jsme, že prakticky každý aspekt vývoje postavy je vylepšován nějakým tím perkem. Prostorů pro nové, které by nebyly jen jinou variací na ty původní, nebylo příliš. Přesto jsme nějaké mezery našli nebo vymysleli zajímavé kombinace. Často jsme se nechali více či méně inspirovat perky z Fallout Tactics, ale najdou se i naprosto originální. U nich bude nejlepší, když si je ve hře objevíte sami. Stejně tak přesný počet perků zatím prozrazovat nebudeme. Ovšem alespoň dva perky vycházející z těch ve FoT jsme se vám rozhodli ukázat. V Galerii si tak můžete prohlédnout obrázek s popiskem perků Vůdce a Samotář.

Párkrát se nás už někdo ptal, jak to bude s hudbou. Odpověď je taková, že většinou využijeme původní melodie z prvních dvou Falloutů. Tak kvalitní hudbu působící tou správnou atmosférou by bylo škoda zahazovat. Ovšem pro pár lokací v naší hře se žádná původní melodie nehodí. Proto jsem rád, že se už před časem ujal vytvoření nové hudby Emitremmus, kterého nyní oficiálně vítám v našem týmu. Na jeho stránkách http://www.takusama.com si můžete poslechnout jeho tvorbu, mimo jiné inspirovanou některými hrami, například i Falloutem.

Daemon

22.05.2008 Malý grafikářský update

Čas utekl jako voda a než jsme se nadáli, nastal čas na další novinky ze světa naší malé modderské tvorby. Od uplynulé aktuality jsme zase o krůček blíže vytouženému cíli, avšak stále nás ještě nějaká ta tvrdá dokončovací práce čeká. Proto jsem rád, že vám mohu představit dvě nové posily týmu, které nám v tomto nelehkém úkolu snad pomohou. Oba jsou z branže grafické a zhostili se stále bohužel ještě neuzavřené tvorby závěrečných obrazovek. Jsou jimi Míráč (ukázka jeho tvorby: obr1, obr2) a Bretan. Kapitola grafiky není ještě stále uzavřená, proto ovládáte-li zručně 3D řemeslo a cítíte, že můžete být něčím prospěšní, budeme rádi, když se nám ozvete.

Děkujeme všem, co nám držíte palce. Držte je dál, ať se nám dílo daří.

Ratman

26.03.2008 Jak jsme na tom a kdy to vlastně dokončíme

Předně bych chtěl poděkovat všem, kteří nám stále drží palce a vzkázat vám, vydržte ještě. V současnosti startuje skriptování poslední zbývající a zároveň největší lokace ze hry, tudíž ač nerad, musím oznámit, že tento měsíc Resurrection hotov ještě nebude. Když jsme na začátku minulého roku ohlašovali vydání módu na konec toho samého roku, nejenom že jsme skutečně doufali, že k tomu dojde, byl to tehdy i reálný termín. Rozhodně jsme nezaháleli. V minulém roce se na modu udělal ohromný kus práce. To vše kromě jiného završené naší novou webovou prezentací. Ovšem ne všichni jsme se mohli z různých důvodů projektu věnovat natolik, kolik bychom chtěli a co to nepřiznat, u některých věcí jsme dostatečně neodhadli kolik času jim bude třeba věnovat vzhledem k finálnímu ladění.

Takže kdy bude Resurrection dokončen V hektickém období spouštění nových stránek jsme trochu neuváženě posunuli termín jen na první čtvrtletí tohoto roku. I když tedy ne v prvních třech měsících, česká verze hry tento rok bude. Vzhledem k předcházejícím zkušenostem přesnější termín raději neohlašujeme, takto máme alespoň dostatečnou rezervu a věříme víme, že tentokrát to dodržíme. Jestli bude tento rok i anglická verze, to nemůžeme s čistý srdcem zaručit, ale uděláme pro to všechno, co bude v našich silách. Každopádně vás budeme průběžně informovat, jak práce pokračují.

Daemon

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22