Fallout 1.5: Resurrection



06.03.2008 Rozšíření týmu a přidání bannerů

Díky našim prosbám o pomoc směřovaným především na grafiky jsme získali celkem tři nové posily, které nám pomáhají dotvořit zbývající nezbytné grafické prvky hry. Protože pouhé strohé jmenování by vám asi příliš neřeklo, rozhodli jsme se u každého z nich ještě ukázat některé z předchozích prací, které je snad představí mnohem lépe než to dokážou slova. Novými posilami tedy jsou: EDOGIE (ukázka jeho práce zde a zde), EMI (ukázka jeho práce zde a zde) a STEFIX (ukázka jeho práce zde a zde). Vítáme je mezi námi a děkujeme, že se odhodlali obohatit Falloutí komunitu prostřednictvím Resurrectionu :)

V blízké budoucnosti je však stále možné, že se řady našeho týmu ještě malinko rozrostou, protože v posledních několika dnech se přihlásili další dva potenciální pomocníci. Doufáme, že jim nadšení také vydrží, abychom je mohli představit již příště. V oblasti konečných obrazovek však i přes vydanou pomoc zbývá poměrně dost práce, proto stále vítáme další, byť i drobnou pomoc (především co se týče 3D grafiky).

Dále se nás už pár lidí ptalo, jestli neplánujeme nějaké ikonky či bannery na podporu stránek. Rozhodli jsme se tedy vyjít v rámci možností vstříct a udělat jednu ikonku a banner, kterým můžete na tyto stránky odkázat a Fallout 1.5 tím alespoň trošku podpořit. Oboje najdete i s vkládacím kódem v zbrusunové sekci bannery. Samozřejmě se nejedná o vyloženě dokonalé kousky, ale čas je drahý a raději ho tedy co nejvíce směrujeme k tvorbě MODu.

Ratman

29.01.2008 Ukázka z dokončované lokace

Nedávno jsme dokončili naskriptování další lokace a v současnosti probíhá její testování a dolaďování. Je vždy radost vidět, jak to všechno navržené, konečně funguje ve hře a tedy aby jste si přišli taky trochu na své, máme pro vás dva screeny:

Možná si ještě vzpomenete na screenshot supermutanta v ringu ze staré verze stránek. Teď můžete vidět tu samou situaci namísto v mapperu, již v plně funkční hře.

Na druhém obrázku vám zase naznačujeme, jak to může dopadnout, když se pokusíte o operaci bez dostatečných lékařských znalostí.

Pokud jde o nové členy týmu, od minulé aktuálky se nám ozvali dva grafici, jež vám snad budeme moct v blízké době představit. Přesto grafické práce jsou poměrně časově náročné a jen neradi bychom zbytečně odváděli členy týmu vázané na jiné činnosti a zbytečně tak oddalovali dokončení projektu. Proto pokud máte chuť, čas a grafický talent nejen na 3D, ale třeba umíte i pěkně kreslit, ozvěte se. Každá pomoc v tomto směru je stále velmi vítaná.

Daemon

17.12.2007 Nové stránky a dokončení na dohled

Vítejte na našich nových stránkách. Jak můžete sami vidět, převlékli jsme prezentaci Resurrectionu do nového kabátu a přesunuli na lepší hosting. Také přibyly nové sekce: FAQ a Spolupráce. FAQ, jak doufáme, nás ušetří opakování stále stejných odpovědí. Ve Spolupráci se dočtete koho právě hledáme, aby ještě přiložil ruku k dílu. A ukázka ze hry je konečně také v anglickém jazyce. Za její přeložení děkujeme JaWovi a navrátivšímu se Setovi, který se také postaral o překlad celých stránek.

Většina textů doznala aktualizace, stejně jako screenshoty. Nejstarší ze screenů již byly tak neaktuální, že jsme se rozhodli je vypustit úplně. Jen proto, že jich je teď méně než na původní stránce, nemějte pocit, že byl snad obsah Resurrectionu nějak krácen. Prostě by dané lokace v současné podobě prozrazovaly již příliš.

A nakonec novinek, týkajících se stránky, bychom vás rádi pozvali do našeho fóra.

Resurrection samotný by měl vyjít v prvním čtvrtletí příštího roku a jeho anglická mutace, která se od české nepochybně zpozdí, pak do poloviny příštího roku. Oznámili jsme sice dříve termín konec tohoto roku, ale jak jsme už tehdy zmiňovali, šlo o termín předběžný. Je těžké přesnější datum odhadnout, někteří z nás nemohli z různých důvodů věnovat modu kolik času by chtěli, a Resurrection není něco, co bychom hodlali narychlo odfláknout.

Od března práce rozhodně nestála, naopak jela na plné obrátky. Protože vás asi zajímá spíše současný stav vývoje, pokusíme se být co nejkonkrétnější: Mapy jsou hotové všechny. Z textů je již většina hotova, dopisuje se poslední lokace. Naskriptováno je zhruba 75% všech lokací. A po grafické stránce zbývá dokončit pár drobností, především pak závěrečné obrazovky. O stavu vývoje vás budeme nadále informovat. Aktualizace plánujeme psát daleko častěji než tomu bylo doposud na původních stránkách.

Takže vydržte a držte nám palce… jo a přeji všem veselé Vánoce a šťastný nový rok!

Daemon

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22