Fallout 1.5: Resurrection



09.05.2013 Něco málo o parťácích

Dokončovací práce na Resurrectionu stále pokračují. Nabrali jsme nové testery (Sadako, Chekotay, Joddy, Klimaji) a ti nás spolu s těmi stávajícími dostatečně zaměstnávají upozorňováním na chybky a nesrovnalosti.

Dnes bych chtěl ale napsat trochu o tom, co můžete čekat v Resurrectionu od parťáků, tedy postav které vás mohou ve hře následovat. Snažili jsme se je udělat propracovanější než byli v původních Falloutech, aby nebyli jen nosiči věcí, ale působili jako osobnosti s vlastními názory, které hráče zajímají (samozřejmě myslím tím teď lidské parťáky a ne zvířecí). A podle reakcí testerů to zatím vypadá, že jsme uspěli. Parťáků máme kvůli tomu sice menší počet (zrušili jsme i perk Magnetická osobnost, stal se zbytečným), zase se jich ale můžete ptát, co vědí o místě, kde se zrovna nacházíte a taky na názory nebo rady o aktuální situaci. Pokud mají co říct, většinou na to upozorní floatem (text nad postavou), což značí že se jich můžete zeptat na něco nového. Ve výjimečných případech sami začínají rozhovor, především když uděláte něco, co jim je vyloženě proti srsti. Dobrým příkladem je (pozor, drobný spoiler) možnost přidat se k nájezdníkům, pokud najdete jejich skrýš, a zaútočit s nimi na karavanu. Někomu se to nemusí líbit a rozhodně se s vámi k nájezdu nepřidá. Někdo jiný s tím naopak nemusí mít moc problém, alespoň ne morální, jen bude chtít po akci taky podíl na kořisti.

Snad se vám bude naše pojetí parťáků líbit. Těšte se na Resurrection, zatím si stále netroufáme stanovit finální datum dokončení, ale rozhodně to není daleko. 

Daemon

30.01.2013 Čím vyniká Fallout: Resurrection?

Píši tyto dojmy jako veterán původních Falloutů a hráč skoro všech jeho modifikací. Modifikace Awaken a Fallout Tactics: Redux jakožto zástupci modifikací pro Fallout Tactics. Balíček módu Fallout FIXT pro Fallout 1, Wasteland Merc 2, demo Mutants Rising, vydaná část Shattered Destiny, Fallout 2 Restoration Project, MIB88 Megamod, Fallout of Nevada, Last Hope, demo Ardent's Fallout 2 Mod a demo Olympus 2207 jakožto zástupci těch největších modifikací pro Fallout 1 a Fallout 2.

Spousta z nich má svoje unikátnosti, každá má něco, v čem předčívá ty ostatní. Čím tedy vyniká Fallout: Resurrection? Svým temným nádechem.

Zapomeňte na starý systém questů, kde dobro znamenalo více zkušeností a zlo více peněz. Hoďte do koše starý systém vždy kladných hrdinů, představitelů dobra a na první pohled rozpoznatelných bídáků s neuspokojenou touhou škodit a páchat zlo. Nic takového tady nenajdete. Tady realita není černá a bílá. Tady má spoustu odstínů šedi.

Přes všechna varování jsem se pokoušel jít ve šlépějích dobra a činit tak dle nejlepších možností. Jenže se hodně brzy ukázalo, že to bude nemožný úkol. Fallout a celý jeho svět je pustina bez pravidel, bez nějakých hodnot, bez morálky a je to místo, kde peníze, zbraně a moc hrají prim. Ve Fallout: Resurrection nenajdete vždy kladné a ochotné lidi. Tady i ti, od kterých byste čekali kladný postoj, vás pošlou do řitě a po dalším otravování klidně do hrobu. Nemáte zde boj "klaďasů" typu Bratrstvo oceli a "padouchů" z Enklávy. Tady máte boje mezi krvelačnými gangy, nájezdníky, mafiány, otrokáři a dalším odpadním produktem pustiny.

A i když se zdá, že jste si zvolili to menší zlo, můžete se ještě těžce spálit. Narazil jsem na těžkou situaci, kde jsem se musel okamžitě rozhodnout ke které straně se přidám. Obě strany měly své důkazy a argumenty, obě strany měli mnoho co nabídnout. Taková je realita Fallout: Resurrection.

Hlavní příběh a úkol hry se může zprvu zdát jako klasické klišé, ovšem závěrečný finiš je opravdu dobře udělaný a stejně jako zbytek hry odpovídá atmosféře původních Falloutů.

V rámci dalších předností této modifikace vyzdvihnu vícero alternativ pro splnění úkolů, spousta bonusového čtení a dialogů, pěkně propracovaná města, často originální skriptové řešení a zajímavé úkoly.

Je třeba na závěr dodat, že jsou zde stále dobré důvody, proč je modifikace stále ve vývoji. I když je stav dostatečný na dohrátí hry, chybí zde ještě opravení bugů a závěrečné dolaďování. To si bohužel vyžádá svůj čas.

Tom9k

21.12.2012 Veselé Vánoce a šťastný nový rok!

Dnes jde o prosté popřání a ujištění, že práce na Resurrectionu pokračují v plném proudu. Nechat hru někým vyzkoušet bylo pro nás zase slušným povzbuzením. Za poslední dobu jsme opravili hodně chyb a udělali spoustu úprav věcí, které nefungovaly nejlíp. Našim testerům patří dík za pomoc s odhalováním problémových míst. Brzy se snad zapojí další. Dokončujeme zbývající grafiku s pomocí zájemců, kteří se přihlásili na naší výzvu 3DfxMan, Matt (3D grafika) a Marduk 13 (2D grafika). Do korektury češtiny se pustila Viky a musím říct, že velmi důsledně. Překlad do angličtiny už se také začíná rozjíždět, aby nebyl zbytečně pozadu.

Menší novinkou na našich stránkách je nové a doufejme lepší diskuzní forum, zbavené všech spamujících botů. Takže jestli nám chcete zanechat nějaký vzkaz nebo se nás na něco zeptat, forum je to nejlepší místo. Technická poznámka: Diskuze ze starého fora byly převedené do nového i s uživateli, ale kvůli důkladné čistce jsme smazali každého uživatele, který neměl žádný příspěvek. Takže pokud se na foru najdete, musíte si jenom nechat znovu zaslat registrační email. Pokud ne, musíte si založit nový účet.

Ještě jednou veselé Vánoce a šťastný nový rok číslo 13, rok Resurrectionu. Ne, opravdu jsme vývoj nezdržovali naschvál, aby to tak vyšlo.

Daemon

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23