Page 2 of 4

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sat May 31, 2014 12:51 pm
by barbaronan
Jo, vidiš, jsem si vzpomněl, zkoušel jsem připlížit se k počítači. Budu expit a doufám že to půjde jinak to koukejte opravit v patchi 1.3 :D

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Jun 01, 2014 8:56 am
by Daemon
barbaronan wrote:Dík, že by 90 procent řeči bylo málo?XD jak já nesnášim levelování xD
Vůbec to na žádném skillu nezáleží.

barbaronan wrote:Jo, vidiš, jsem si vzpomněl, zkoušel jsem připlížit se k počítači. Budu expit a doufám že to půjde jinak to koukejte opravit v patchi 1.3 :D
Chceš se proplížit těsně kolem něj, když tě má na očích v osvětlené místnosti? Bylo by spíš divné, kdyby to šlo.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Jun 01, 2014 4:22 pm
by barbaronan
No, třeba kdyby ho lystra nějak zabavila :D

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 18, 2014 7:21 am
by barbaronan
Nechci rejpat ale při dnešním hraní jsem zjistil že skill Obchodování nemá absolutně žádnej vliv na smlouvání během rozhovorů...Neni to trochu škoda? A hlavně nesmysl? xD

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 18, 2014 10:51 am
by Daemon
Co konkrétně třeba myslíš "smlouvání během rozhovorů"? Často má vliv i na to, když už na nějaké smlouvání dojde. Většinou když smlouváš nějaký úplatek.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 18, 2014 5:15 pm
by barbaronan
No to mám přesně na mysli.. Začal jsem novou hru, mám Obchodování na 102 procentech,(namísto řeči na stejném levelu z předchozí hry) Inteligence 8 charisma 2 a řeč 15 procent. Přesto když se v kterémkoliv rozhovoru, viz například první možnost smlouvání v Rat Hole u kuřáka na hlídce, zobrazí 3 volby "to je moc, dám ti 75", "to je moc, dám ti 50" a "ok dám ti co chceš" tak funguje pouze poslední možnost přestože mám obchodováni přes 100 procent..

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 18, 2014 5:22 pm
by Daemon
To si asi pleteš. Zrovna Trevor nesmlouvá, když jde o placení za otázky. Pokud ho ale úspěšně vydíráš (na to potřebuješ řeč), pak z něj díky obchodu můžeš vysmlouvat víc zátek.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 18, 2014 7:25 pm
by barbaronan
Pletu se akorát v tom že u trevora je jiný komentář a to "zacvakej dvacku a řeknu ti to" 1.možnost je to zacvakat, 2.možnost je říct že tolik nemáš. A nebo ho vydírat ale na to potřebuješ řeč, chápu. Když už jsem obchodník čekal bych ale že se bude dát smlouvat. To samý hned v New hope kdy po tobě chce týpek odnýst dopis a otec mrtvého syna po tobě chce abys podstrčil náhrdelník. Ani u jedný z těchhlech tří počátečních postav neni možnost smlouvat přestože se spolu bavíme o penězích. Mě hlavně zajímá jestli má vůbec talent v obchodování v dialozích nějaký smysl, když mám malou řeč, abych se po několika hodinách hry neurazil že jsem všechny expy nacpal do obchodování a pak zjistil že bez řeči je to zbytečně vyplácanej talent. Nemluvím vůbec o cenách v obchodech na ty to vliv samozřejmě má.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 18, 2014 8:00 pm
by Daemon
Jasně, že nemůžeš smlouvat o každé odměně, která je ti nabídnutá. Nemělo by ani smysl se pokoušet smlouvat s někým, kdo ti nabízí všechno, co má, což je případ lidí v New Hope. Snažili jsme se dát obchodování větší smysl než mělo ve Fo2, kde to bylo prakticky opravdu jen o cenách v obchodě, takže svoje použití skill určitě má i s nízkou řečí. Můžeš na hodně místech díky tomu vydělat víc nebo utratit míň. Pořád je to ale spíš sekundární skill. Jak často ho využiješ těžko říct, to vždycky záleží jakým stylem se co rozhodneš řešit.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Jun 22, 2014 10:43 pm
by barbaronan
Jako sorry ale když nejde splnit úkol protože poraněný útočník zdrhne mimo viditelnou část mapy, člověka to fakt deprimuje, obvzlášť když tim soubojem strávil víc než hodinu svýho reálnýho života. Dnešním dnem jsem s touhle hrou skončil, půjdu radši vyzkoušet restoration project. Fakt ztráta času tohle.. Kdyby se mi to stalo jednou, tak budiž, ale to je každou chvíli... o soubojích při náhodných setkáních ani nemluvě.................................

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Mon Jun 23, 2014 9:35 pm
by barbaronan
Oukej uznávám že jsem se namíchnul trochu moc-trochu to upřesnim-konkrétně v seditu při vybíjení mantisů-stačí když to pole ohraničíte aby nemohli tak snadno zdrhnout a vše bude ok:D to by snad nemělo bejt časově náročný...ale to zdrhání mimo mapu je fakt dojebávající... xD

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Tue Jun 24, 2014 3:31 pm
by Daemon
Promyslím to, jestli by nešlo to nějak rozumně ošetřit do verze 1.3 nejen u těch mantisů, ale obecně všude, kde to může být problém, protože ti utíká někdo, koho máš v rámci questu zabít. Bohužel tohle je standardní chování Falloutu 2, takže se ti to klidně může stát i během hraní Fo2 s Restoration Projectem, pokud to tam není nějak speciálně ošetřené.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Tue Jun 24, 2014 5:44 pm
by valcik
@barbaronan:
Keď protivníci prestanú bojovať a zdrhajú, nenaháňaj ich! Zostaň jedno kolo stáť na mieste a v ďalšom kole normálne ukonči súbojový režim. Potom sa k poraneným súperom potichúčky priplíž (sneak) a kuchni im pajšl! :twisted:

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 25, 2014 8:14 am
by barbaronan
Jak, když nejsou vidět a nejde je zaměřit...Nebo když stojí na zóně kde se přechází na worldmapu. Dneska jsem objevil další nedostatek, je to spíš bug. Gurgan mluví i když je v bezvědomí a úkol s lovením domorodců nejde ukončit přestože jsou všichni v bezvědomí nebo mrtví. Doktor nereaguje, paul nereaguje. Ztráta času. Nechci tuhle hru hanit, ani tu práci kterou ste si dali, atmosféra je skvělá, ale má pořád tolik zjevných nedostatků a chyb, že člověk kterej nemá pevný nervy nebo dva životy by jí radši hrát neměl.. A co se nedomyšleností týče, fakt mi ve hře chybí svoboda, díky který je fallout falloutem. Málokdy můžete udělat opak toho co někomu slíbíte, málokdy se dá ke splnění využít více postav který spolu maj aspoň trochu blízkej vztah.. Téměř nikdy nejde quest splnit za pomoci skillů nebo použitím předmětu. Plížení kolikrát nemá smysl když na vás člověk co je na druhý straně mapy stejně zaútočí přestože zavřete dveře do budovy kterou chcete vybít, vybijete jí nožem,potichu, s plížením, s obyvateli tý konkrétní budovy nemá žádnej vztah, prostě logicky všechno ukazuje na to že nebudete muset vymlátit celý město, ale bohužel musíte. A i když se vám podaří zdrhnout tak když se na danou lokaci vrátíte, automaticky na vás všichni útočí znovu.. Kdyby to tak bylo s traitem poznamenaný tak mlčim.. ale takhle..load..load..load... Před každym rozhovorem musí člověk ukládat ze strachu že něco plácne a půjde po něm celý město...Děti, psi, ženy, prostě každej..To samý když člověk krade...V reálnym životě to chodí tak, že když někoho umlátíte na náměstí plnym lidí, každej se otočí a dělá že nic nevidí.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Jun 25, 2014 5:14 pm
by Daemon
Zřejmě některý z těch divochů omráčený není. Třeba právě Gurgan, když se s tebou baví.

Jinak já ti nevím, píšeš, že ti chybí svoboda, díky které je Fallout Falloutem, ale přitom vesměs to co píšeš, že ti vadí, je stejné i v původních Falloutech nebo (imho) je tam naopak té svobody ještě míň než v Resurrection (jako třeba možnost řešit quest jiným než bojovým skillem). Však Resurrection z nich vychází, je to modifikace Falloutu 2, tak to ani v jistých ohledech moc jinak nejde.