Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řešení

Co si myslíte o hře? Chcete se podělit o zajímavé zážitky ze světa Resurrectionu? Také zde můžete nahlásit chybu nebo se poradit s ostatními hráči s řešením úkolů. (Vývojáři vám ale s řešením úkolů příliš radit nebudou, to by bylo moc snadné.) Zde mohou být spoilery!

Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Wed Jun 25, 2014 11:04 pm

Tak předpokládám že když někdo leží na zemi a nehýbe se, tak je asi omráčený.... Asi jsem zklamanej proto, že jsem očekával něco víc, než fallout 2 v novym prostředí se stejnym množstvím bugů.. Nic ve zlym. Pokud člověk nic neočekává a má v ruce připravenýho jointa, kterýho zapálí pokaždý když musí loadovat protože nějakej úkol nejde dokončit nebo protože nemůže zabít někoho kdo se do něj pustil aniž by musel vymlátit celý město, je to super hra. Obvzlášť černej humor xDDDD
Last edited by barbaronan on Thu Jun 26, 2014 3:44 pm, edited 1 time in total.

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Thu Jun 26, 2014 3:39 pm

V císařském městě při úkolu kdy mám pomoct dostat lovce mutantů z města, po zabití vojína Sneeda ve zvukotěsné místnosti, při použití plížení, po mě opět jde celé město. Strážný u dveří před budovou po mě hned začne pálit, hned jak překročím práh. Přestože je tma, plížím se, a zabil jsem Sneeda ve zvukotěsné místnosti ve které jsem samozřejmě logicky zavřel dveře. No comment :)

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Thu Jun 26, 2014 3:47 pm

Podotýkám že jsem Sneeda ochcal jak nejvíc to šlo, přesvědčil ho ať si sundá zbroj a dá mi zbraň, a že zásluhy budou na jeho jméno a pak jsem ho oddělal zezadu dávkou z opakovací brokovnice. Tudiž jsem nezvolil variantu "tasit zbraň" v dialogu.

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Thu Jun 26, 2014 3:50 pm

Opravdu, kdybych nemusel loadovat nebo vybíjet celý města pokaždý když někoho naštvu nebo mám zabít,nebo on naštve mě, a nikdo okolo není, byl bych maximálně spokojenej a určitě nejsem sám. Tohle ten výslednej dojem ze hry prostě hrozně kazí..:(

User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by Daemon » Thu Jun 26, 2014 6:02 pm

Jo, tak tohle v tomhle případě menší nedomyšlenost opravdu je. Ten výstřel by neměl být slyšet (i když dávka z brokovnice je přece jenom mnohem větší rána než z pistole), pokud se odehrál v tom pokoji.
Obecně ale snadné zabíjení lidí, aniž by to tobě někdo šel, jen proto že se plížíš nebo nikdo nebyl dost blízko, by nejen působilo divně, ale hlavně bylo moc ultimátní. Mohl bys v pohodě zabít všechny ve městě. A to by spíš kazilo hru. Ale mám pocit, že to už probíráme pořád dokola to samé.

btw. Když jsi ho takhle ochcal, nemáš důvod ho zabíjet.

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Fri Jun 27, 2014 12:54 am

Ale já ho takhle ochcal právě proto abych ho mohl snadno zabít, protože jsem opravdu, opravdu zlej. Bohužel s tebou nemůžu souhlasit že by to bylo ultimátní, bylo by to naprosto super a hru by to zvedlo o 500 procent. Neříkám že by musel jít zabít potichu úplně každej, přece jenom je často někdo okolo, nebo se hold manžel vrátí v osm večer domu a najde manželku mrtvou, ale když je někdo sám v místnosti tak by měl jít minimálně podříznout ze zadu i když neni ve zvukotěsný místnosti. A jestli si za tim stojíš, tak do 1.3 vymažte Plížení protože takhle to je skill kterej hráče tak maximálně nasere :)

PS: Furt lepší když můžeš zabít všechny ve městě, než když je zabít musíš...;)

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Fri Jun 27, 2014 1:09 am

A ještě jednou si rejpnu :D Kdybych se přeci jen rozhodl ho zabít skrz volbu v dialogu,(což stejně budu muset udělat) nemělo by jít mu vzít brnění, jak už jsi podotýkal předchozí debatě, protože je přeci poškozené od kulek...Vyjma headshotu nebo do koulí,či nohou..Toho si přece každý všimne že má na sobě Cole brnění od krve s dírama od kulek..

User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by Daemon » Fri Jun 27, 2014 7:09 am

Opravdu nebudeme měnit fungování plížení ve Falloutu 2 :-) Ani ho rušit, protože své použití má.

Ohledně Sneeda - Teď nerozumim, co ti vadí. Však když na něj přes dialog vytáhneš zbraň, donutíš ho sundat brnění než máš možnost ho zastřelit, aby bylo brnění nepoškozené a bez krve.

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Fri Jun 27, 2014 1:49 pm

Vadí mi že ho nemůžu přesvědčit ať mi dá svoje vybavení a pak ho lehce zabít a promnout si ruce protože se do mě pustí celý město přestože je ve zvukotěsný místnosti:) Jak už jsem zmínil výše.

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Fri Jun 27, 2014 1:52 pm

Dneska jsem narazil ještě na jednu věc : Jde se zeptat na Gabriela u baru přestože už mám dávno implantovaný jeho orgány. Ta volba dialogu u barmana tam pořád je. Nic co by překáželo při hraní ale logicky už by se na něj zeptat jít nemělo když tam neni :D viz. "kdo je ten týpek u baru"

User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by Daemon » Fri Jun 27, 2014 5:49 pm

barbaronan wrote:Vadí mi že ho nemůžu přesvědčit ať mi dá svoje vybavení a pak ho lehce zabít a promnout si ruce protože se do mě pustí celý město přestože je ve zvukotěsný místnosti:) Jak už jsem zmínil výše.
Ano, to jsem pochopil, na to jsme i odpovídal. A mimochodem udělat to můžeš, když to uděláš přes dialog. Co mi není jasný, je tvoje stížnost, že dostaneš brnění po tom, co v něm vojína zabiješ, což pokud vím nenastává.

barbaronan wrote:Dneska jsem narazil ještě na jednu věc : Jde se zeptat na Gabriela u baru přestože už mám dávno implantovaný jeho orgány. Ta volba dialogu u barmana tam pořád je. Nic co by překáželo při hraní ale logicky už by se na něj zeptat jít nemělo když tam neni :D viz. "kdo je ten týpek u baru"
To je chybka, díky za upozornění, opravíme.

barbaronan
Idolized
Posts: 100
Joined: Tue May 20, 2014 1:42 am

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by barbaronan » Fri Jun 27, 2014 11:50 pm

Jo, psal jsem to totiž předtim než jsem to zkusil přes ten dialog :) Takže sorry to je v pořádku brnění je tak jako tak bez kulek xD

User avatar
feťák8
Idolized
Posts: 255
Joined: Mon Oct 07, 2013 2:50 am
Contact:

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by feťák8 » Wed Dec 03, 2014 3:40 pm

Za ten vchod do Sedit Caravans díky :D
Image

Samuel
Neutral
Posts: 2
Joined: Sun Dec 07, 2014 6:37 pm

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by Samuel » Sun Dec 07, 2014 7:15 pm

Me prijde jako velka logicka chyba, ze

1. hru rozerhrajete - dojdete do 4 města a pak zjistite, ze bez sily aspoň 5 si proste neskrknete. To mohli snad dat při generovani postavy nejake upozorneni, ze 5 je minimum a kdo chce mit mensi nez 5, tak je to na jeho vlastní nebezepeci. Pritom je tusim u 4 při vytvreni postavy napsano, ze se jedna o průměrnou hodnotu statu. Ja jsem si zvolil 3, coz je o jedno nize nez prumer a nemuzu používat bez penalizace defakto jakoukoliv strelnou zbran. To si ma clovek jako prochazet stranky a hledat jednotlive charakteristiky zbrani jako nize, aby hru mohl zacit hrat?

http://fallout.bonusgames.cz/fallout1-5 ... brane.html

Nebo je to umysl, ze hrace nechate ve hre stravit 10-15 hodin a pak mu reknete, ze hru muze rozehrat znovu, protože ma spatne navoleny jeden stat. Sorry, F1 a F2 jsem dohral před 10 lety a asi není realne ocekavat, ze si to někdo bude pamatovat, ze min sila je 5 i když budete používat strelne zbrane.

2. Co ty cinknute kostky? Když mam sanci na zasah 87% a trikrat po sobe se netrefim a není to výjimka, tak mi to prijde divne.

3. Ekonomika - pumpovaci brokovnice přes 10 000 zatek? To snad byla vyse pokladu ve 2, jak si ho matne pamatuji. To pak cloveku nezbyva, jen aby chodil a kradl a prodaval, aby si nasetril na nejakou zbran. Primecemz uz ve tretim meste ji ma každý jouda v rukách. Asi jsou to sami bohaci, ze?

Nevim, ale prozatím me to hru otrávilo natolik, ze silne zvazim jestli se k ni nekdy vratim.

User avatar
feťák8
Idolized
Posts: 255
Joined: Mon Oct 07, 2013 2:50 am
Contact:

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Post by feťák8 » Sun Dec 07, 2014 8:24 pm

Ve hře máš hromadu buffoutu, takže nízkou sílu bych nepovažoval za problém. Pokud jsi neinvestoval do síly, tak možná do inteligence nebo charismy, z čehož plyne, že řadě soubojů jednoduše předejdeš, případně ti z nich pomohou parťáci. Peníze nejsou problém při několika cestách s karavanou. Ze všech nájezdníků vypadne dessert eagle, což je vítaná věc na obchodování. A pokud jsi body při tvorbě postavy neinvestoval ani do jednoho, tak máš možná vysoké štěstí. Vyžeň hazard na 120%, dej si perk gambler a zajdi v Seditu do kasína k ruletě. Stačí držet deset minut tlačítko 4 a už nikdy řešit ve hře peníze nebudeš :mrgreen:
Image

Post Reply