Page 4 of 4

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Dec 07, 2014 9:24 pm
by Daemon
Popisy vlastnostní i jejich dopad je stejný jako v původních Falloutech. Stejně tak potřebná síla na použití zbraní. A taky generátor zásahu. Nic z toho jsme neměnily, základem je Fallout 2.

Nízká síla má své dopady, ale myslím, že to není nic, co by bránilo hru dohrát. Taky jsem s ní hrával původní Fallouty.
btw. ty popisky jsou 5 = průměr. 4 = slušné, 3 = špatné

87% není 100 %, to se samozřejmě klidně může stát, že třikrát netrefíš.

Na to kolik stojí zboží má taky vliv tvůj skill obchodování. Způsobů jak si vydělat je spousta, nejen co zmínil feťák8. Já bych doporučoval prostě plnit questy. A zrovna pumpovací brokovnice pro tebe úplně nebude, když máš nízkou sílu.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Oct 16, 2016 8:18 am
by barbaronan
Z geckonů v questu z New Hope nelze stahovat kůži, přestože mám perk na stahování geckonů :idea: :))

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Oct 16, 2016 9:44 am
by Daemon
barbaronan wrote:Z geckonů v questu z New Hope nelze stahovat kůži, přestože mám perk na stahování geckonů :idea: :))
To bys ale ty lovce z New Hope připravil o kůže, kvůli kterým tam jsou :-)

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Oct 16, 2016 10:30 am
by barbaronan
To bych udělal s radostí vzhledem k tomu že mám zápornou karmu :mrgreen:

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Fri Dec 22, 2017 8:15 pm
by feťák8
Nechtělo se mi na to zakládat další téma, sem se můj dotaz hodí asi nejvíc.

Rozhodl jsem se zradit divochy, protože kevlarka od Lovců pro mě byla důležitá. Na druhou stranu, jeden lov jsem s nimi absolvoval z toho důvodu, abych mohl stahovat kůže gekonů. Z několika her vím, že Alvarez za ně platí cash. Můj postup: Účast na lovu -> prodej kůží za Alvarezovi --> odvlečení divocha na základnu Lovců.
Dál už se mnou pochopitelně Gurgan odmítl mluvit a Lovci mě přijali. Cestujeme si to takhle pouští a najednou možnost potkat gekony. Rozhodnutí bojovat zní samozřejmě ano, protože Alvarez je kupuje, sám mi to v rozhovoru řekl. Jo, to jsem si myslel. Tahle možnost se při rozhovoru na téma obchod prostě neobjevila (třebaže jsem ty kůže měl v inventáři a už dříve mu je prodal po jednom lovu). V předchozí hře ode mě kůže kupoval, i když nebyly získány lovem po boku divochů. Na druhou stranu, v předchozí hře byla moje postava přítelem kmene.
Chápu, že můj el pistolero je chytřejší než maník třímající kopí, tudíž ho nelze tak dobře natáhnout. :D Ale není chyba, že od lovce mutantů ty kůže koupit nechce?

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sat Dec 23, 2017 7:31 am
by Daemon
To je dobrá připomínka, to je z naší strany opomenutí. Lovec, který umí stahovat geckony z kůže je neobvyklá kombinace :-) Alvarezovi by mělo být jedno, odkud ty kůže pocházejí. Pokud už mu kůže prodával, není důvod, aby v tom nemohl pokračovat. Pokud jde o úvodní nabídku odprodeje kožešin, ta bude potřebovat jiný text pro Lovce, nemůže mu naznačovat, že je přítelem divochů. Píšu si pro verzi 1.6

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sun Mar 25, 2018 7:02 pm
by feťák8
Jeden drobnější postřeh při vymáhání peněz pro Nicol. Marvin se probírá určitou dobu z deliria, což samozřejmě šéfku Sedit Caravans nezajímá. Můj postup je: pokecat s Marvinem v deliriu :arrow: vzít od něj příští den quest k vyčištění jeskyně :arrow: vzít quest od Nicol. Prostě jsem nechtěl šéfku společnosti vytáčet zdržováním. Splnění zabralo pár minut herního času, ale rýpla si stejně.
Chápu, že tohle nějak scriptovat je asi fuška, ale co na srdci, to na jazyku.

Jinak koukám, že anglicky mluvící hráči se celkem činí v reportingu. Už dostává jasnější obrysy vydání patche 1.6? :P

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Tue Mar 27, 2018 5:00 pm
by Daemon
feťák8 wrote:Jeden drobnější postřeh při vymáhání peněz pro Nicol. Marvin se probírá určitou dobu z deliria, což samozřejmě šéfku Sedit Caravans nezajímá. Můj postup je: pokecat s Marvinem v deliriu :arrow: vzít od něj příští den quest k vyčištění jeskyně :arrow: vzít quest od Nicol. Prostě jsem nechtěl šéfku společnosti vytáčet zdržováním. Splnění zabralo pár minut herního času, ale rýpla si stejně.
Chápu, že tohle nějak scriptovat je asi fuška, ale co na srdci, to na jazyku.
To ale není o tom, jak dlouho to tobě trvalo, ale o tom, jaká je Nicol. Tedy, že bys musel dokázat zázraky, aby si nestěžovala :-)
feťák8 wrote:Jinak koukám, že anglicky mluvící hráči se celkem činí v reportingu. Už dostává jasnější obrysy vydání patche 1.6? :P
No hlavně jeden v poslední době :-) O to dýl bude trvat opravování. Ale je dobře, že ty chyby objevil. Každopádně pořád si netroufám odhadnout termín, v poslední době nebyl ani moc čas se tomu věnovat.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Tue Oct 02, 2018 1:14 am
by Muttie
Mluvíš o mně? :) Pracuji na návod pro 1,5 a testovat spoustu věcí. Jako výsledek, najdu chyby taky. A jak to je jen o několik hodin více nahlásit tyto... Proč ne? Takže jakmile jsem udělal psaní, jsem také udělal s Bug Hunt.
(Pokud je to kódované a nedává smysl, obviňovat Google Translator :)).

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Fri Oct 12, 2018 2:37 pm
by Daemon
Muttie, only in good way :-)
btw. when you use Google Translator for English - Czech translation or vice versa, the result really doesn't make that much sense :D

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Wed Dec 05, 2018 10:12 pm
by feťák8
Tak co patch 1.6 od Ježíška Daemona na svátky? :D Letos to vychází datumově i časově opravdu dobře na delší hraní do rána, protože MS juniorů je ve Vancouveru. Nebo třeba nějaká verze v přípravě na testy?

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Sat Dec 15, 2018 7:49 am
by Daemon
Bohužel, letos tak štědrý Ježíšek nebude. Příští rok už s tím budu ale opravdu muset něco udělat, bude muset padnout rozhodnutí: Buď to dodělat nebo vydat poslední patch jen s tím co už bylo opraveno.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Tue Dec 18, 2018 5:39 pm
by feťák8
Tak to chápu. Den by měl mít aspoň 28 hodin na stíhání všech těch věcí. Budu držet pěsti a kdyby bylo potřeba něco vyzkoušet přímo v player provozu, na tohle si rád čas najdu.

Re: Nedomyšlenosti, logické chyby, nedostatečné možnosti řeš

Posted: Mon Sep 09, 2019 8:22 pm
by feťák8
Pro případ, že sem ještě někdo chodí. Velmi zajímavá jobovka. Při likvidování mantisů na Peterově poli hra nezdetekuje oddělání mantise nuka colou jako regulerní zabití. Nežádám nápravu, spíš výstraha pro ostatní, pokud by to chtěli přechytračit jako já dneska. :D