Vault 16 - SPOILER

Co si myslíte o hře? Chcete se podělit o zajímavé zážitky ze světa Resurrectionu? Také zde můžete nahlásit chybu nebo se poradit s ostatními hráči s řešením úkolů. (Vývojáři vám ale s řešením úkolů příliš radit nebudou, to by bylo moc snadné.) Zde mohou být spoilery!

Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain

User avatar
Ratman
Resurrection team member
Posts: 61
Joined: Fri Dec 14, 2007 11:02 pm
Contact:

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Ratman »

Cítím tu jisté známky deprese, takže dovolte, abych se k tomuto tématu stručně vyjádřil. Vím, že hodně z vás je zklamáno, že se hned nemůže podívat do nějaké lokace, nicméně to neznamená, že se to nemůže povést při další hře. Svět má svá pravidla, postavy kolikrát svoji hlavu, takže jako v reálném světě nejde vše úplně po másle a dveře do kořán nejsou všude otevřené. Těch questů je opravdu hodně a hra je koncipována stejně jako první dva Fallouty tak, že při každém hraní může být jiná, takže to, že se tam jednou nepodíváte vám zase může dát jinou zkušenost...

Nicméně je pravda, že by ve hře mohlo být upozornění na to, že už pozvání nemůžete získat (resp. (ne)příslib kontaktování). Zkusíme napravit v některé z dalších verzí. To, že bude tahle část hry pro vás díky Vaultu tak citlivě vnímána jsme bohužel netušili.
Samota v pustině vás často dohání k šílenství. Jediné, co mi pomáhá udržet si smysl pro realitu, je přátelství s mojí sbírkou zpívajících brambor.
Evilbringer
Accepted
Posts: 19
Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Evilbringer »

Ratman wrote:Cítím tu jisté známky deprese, takže dovolte, abych se k tomuto tématu stručně vyjádřil. Vím, že hodně z vás je zklamáno, že se hned nemůže podívat do nějaké lokace, nicméně to neznamená, že se to nemůže povést při další hře. Svět má svá pravidla, postavy kolikrát svoji hlavu, takže jako v reálném světě nejde vše úplně po másle a dveře do kořán nejsou všude otevřené. Těch questů je opravdu hodně a hra je koncipována stejně jako první dva Fallouty tak, že při každém hraní může být jiná, takže to, že se tam jednou nepodíváte vám zase může dát jinou zkušenost...

Nicméně je pravda, že by ve hře mohlo být upozornění na to, že už pozvání nemůžete získat (resp. (ne)příslib kontaktování). Zkusíme napravit v některé z dalších verzí. To, že bude tahle část hry pro vás díky Vaultu tak citlivě vnímána jsme bohužel netušili.

Tady nejde o to, ze se tam nejde podivat hned... Ale jak uz tu nekteri psali - ja chci treba prvni hru hrat za kladase a ve spouste, opravdu spouste pripadu neni VUBEC jasny, jestli a kdo je vlastne kladas a ke komu se pridat. U cisarstvi vs lovci je to teda znat opravdu malo a hodne pozde. Treba mi vadi i to, ze nemuzu pro lovce splnit q s pistoli a nakonci jim rict, ze se k nim radsi pridat nechci... Proste mluvim o tom, ze jakkoliv si vasi prace neuuveritelne vazim a zas na par hodin me fallout prilakal a bavil sem se, tak nabidka volnosti je tu opravdu minimalni. To same plati i u spousty dialogu, kdy i kdyz mam rec na opravdu solidni urovni (110) a int 10, tak proste nektery dialogy konci trema moznostma a vsechny tri znamenaji neco jako: Rozstrilim te na hadry!

Nic to nemeni na tom, ze jste odvedli obrovskej kus prace za kterej si zaslouzite absolutorium. Jen zapremejslejte opravdu na tou volnosti ve hre.
lopata
Idolized
Posts: 104
Joined: Wed Oct 09, 2013 6:01 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by lopata »

to jsou starosti, v normálním životě tě také nikdo nevede za ručičku
valcik
Betatester
Posts: 122
Joined: Fri Oct 04, 2013 10:40 am

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by valcik »

Evilbringer wrote:.. ja chci treba prvni hru hrat za kladase a ve spouste, opravdu spouste pripadu neni VUBEC jasny, jestli a kdo je vlastne kladas a ke komu se pridat.
To je práve super! Aj keď sa snažíš pomáhať ostatným, často natrafíš na vypočítavé a prefíkané postavy, ktoré ťa bez milosti zmanipulujú a využijú vo svoj prospech. Pri prvej hre som to zažil snáď v každom meste. A keď máš konečne pocit, že sa ti podarilo spraviť niečo dobré a užitočné, hra ti vzápätí väčšinu dobrých skutkov s veľkou eleganciou a iróniou omláti o hlavu, hehe. Hardkórek. 8)
User avatar
folkon2
Accepted
Posts: 43
Joined: Wed Oct 09, 2013 3:44 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by folkon2 »

Evilbringer wrote:Tady nejde o to, ze se tam nejde podivat hned... Ale jak uz tu nekteri psali - ja chci treba prvni hru hrat za kladase a ve spouste, opravdu spouste pripadu neni VUBEC jasny, jestli a kdo je vlastne kladas a ke komu se pridat. U cisarstvi vs lovci je to teda znat opravdu malo a hodne pozde.
no podla mna, ak hras za kladasa, tak si ghouom pomahal uz v sedite, tak sa asi nepridas k lovcom, ktory otvorene hlasia ze vsetkych co i len s najmensou mutaciou vyvrazduju....to ani nevravim o tom ze hned prvy quest s pistolou je vlastne kradez od cisarstva.... a druhy podielanie sa na zatknuti divocha, to veru moc kladne questy nie su...
ako kladas si zrejme ani nedas robit v Albe ziadne operacie, kedze velmi lahko zistis ich povod (aj ked neviem ci to ma vplyv na hernu karmu)
ako kladas asi nemusis uplne suhlasit s ideami ktore uznava cisarstvo, mozes ich akurat akceptovat, lebo ich zakony sice nikomu z vonka nepomahaju, ale zase ani nikomu otvorene neublizuju....ale podla mna skor budes spolupracovat s nimi ako keby si ich mal hned zo zaciatku ist napriklad vydierat s anonymom....
User avatar
Ratman
Resurrection team member
Posts: 61
Joined: Fri Dec 14, 2007 11:02 pm
Contact:

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Ratman »

Nj, jenže jsme nechtěli stvořit svět černobílý, v normálním životě taky těžko poznáš kdo je ten dobrej a kdo zlej. JInak si nemyslím, že by nabídka volnosti byla nějak minimalizována, spíš naopak. Že se někdy nedá vykecet ze všeho je dle mého soudu také více reálné, protože řeč může být sice supr, ale není všelék. Zároveň někdy nemusí jít pouze o hodnotu samotné řeči. Ta je jen pomůckou, která ještě může nechat vyniknout jiné vlastnosti nebo může být závislá také na dalších atributech postavy. A stejně tak tyto atributy můžou být pro některá řešení lepší možností než samotná řeč.
Samota v pustině vás často dohání k šílenství. Jediné, co mi pomáhá udržet si smysl pro realitu, je přátelství s mojí sbírkou zpívajících brambor.
Evilbringer
Accepted
Posts: 19
Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Evilbringer »

folkon2 wrote:to ani nevravim o tom ze hned prvy quest s pistolou je vlastne kradez od cisarstva.... .
Minimalne v tomhle s tebou nemuzu souhlasit - da se sebrat u obchodnika (at uz za 10k zatek, nebo po jeho zabiti pri zachrane kluka). Na cemz zas az tak nic moc spatnyho neni. Uznavam, ze zatceni divocha davalo docela voditko o tom, co jsou zac, ale otazka je, jestli kdyz ho nezajmes, jestli to ma nejakej vliv na budouci questy v cisarstvi, nebo uz i tak je pozde, protoze jinak to fakt nejde moc poznat...

Z myho pohledu ta hra opravdu moc volnosti nenabizi - prineses pistoli s nazorem: Tady ji mas, at uz mi ten pitomej q zmizi z pipboye a vylizte si pr... A ono ne - prineses ji a proste se k nim musis pridat (takze mas na vyber no - mas u lovcu nesplnenej q - coz je MOZNA jeden z duvodu, proc ten debilni cisar me nepozve do Vaultu, nebo se k nim MUSIS pridat a poslat do haje Lyru). Ale to neni jen o vaultu... hodne veci je tu na stejnym principu jako tohle...

Ale tim opravdu v zadnym pripade nechci shazovat tuhle super praci!!! Atmosfera je spravne temna, tak to ma byt. Jen ta volnost mi proste chybi. Asi je kazdy zvykly na neco jinyho - Fallout pro me byla znacka skutecne volnosti s tim, ze kdyz jsi mezi necim volil, tak jsi proste vedel mezi cim volis. V Ressurectionu mi prijde, ze volis v mnoha pripadech naslepo a az kdyz uz neni zadna cesta zpatky, tak se dozvis jakej to ma dopad.

Kdyz to srovnam s falloutem 2, tak kdyz ses v Denu pridal k otrokarum, bylo jasny co to znamena. Tady se neustale k nekomu pridavas, porad volis mezi dvouma stranama (nekdy i mezi vic) ale dost casto nemas minimum informaci a vsechno se dozvis "az pak".
User avatar
Saruman
Resurrection team member
Posts: 25
Joined: Sat Dec 15, 2007 9:02 am

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Saruman »

Evilbringer: Volnost ve hře lze pojímat různě. Ty ji bereš jako možnost dělat kdykoliv, cokoliv zrovna uznáš za vhodné. Naše pojetí bylo odlišné: Svoboda rozhodnutí je na začátku, nikdo tě dopředu nenutí, ke které straně se musíš připojit. Ale jakmile si jednou vybereš, je to zavazující. Někdy dokonce trvale. Samozřejmě je možné namítnout, že tehdy jsi neměl všechny potřebné informace a volba tedy nebyla férová. Kdy však je? Ty máš představu herního světa, kde má hráč vždycky navrch a okolí se mu podřizuje. V Resurrection je to občas i naopak. Někomu to jistě nevyhovuje, ale z naší strany šlo o záměr, za kterým si stojíme.
Tímto samozřejmě nechci říct, že bychom se občas nedopustili chyb. Některé věci šly skutečně formulovat jasněji. Ale jedná se o dílčí nedostatky, nikoliv o pochybení v celkovém pojetí.

Zrovna otrokáři v FO2 nejsou nejlepší argument pro tvoji kauzu. Hráč se po získání tetování nemohl stát členem rodiny Mordinů čistě kvůli tomu, že se s nim Korsičtí bratři odmítli bavit. A co víc, nemohl se vůbec dostat do Sierra Army Depot. Před tím Metzger rozhodně nevaroval.
Evilbringer
Accepted
Posts: 19
Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Evilbringer »

Saruman wrote:Evilbringer: Volnost ve hře lze pojímat různě. Ty ji bereš jako možnost dělat kdykoliv, cokoliv zrovna uznáš za vhodné. Naše pojetí bylo odlišné: Svoboda rozhodnutí je na začátku, nikdo tě dopředu nenutí, ke které straně se musíš připojit. Ale jakmile si jednou vybereš, je to zavazující. Někdy dokonce trvale. Samozřejmě je možné namítnout, že tehdy jsi neměl všechny potřebné informace a volba tedy nebyla férová. Kdy však je? Ty máš představu herního světa, kde má hráč vždycky navrch a okolí se mu podřizuje. V Resurrection je to občas i naopak. Někomu to jistě nevyhovuje, ale z naší strany šlo o záměr, za kterým si stojíme.
Tímto samozřejmě nechci říct, že bychom se občas nedopustili chyb. Některé věci šly skutečně formulovat jasněji. Ale jedná se o dílčí nedostatky, nikoliv o pochybení v celkovém pojetí.

Zrovna otrokáři v FO2 nejsou nejlepší argument pro tvoji kauzu. Hráč se po získání tetování nemohl stát členem rodiny Mordinů čistě kvůli tomu, že se s nim Korsičtí bratři odmítli bavit. A co víc, nemohl se vůbec dostat do Sierra Army Depot. Před tím Metzger rozhodně nevaroval.
Po zlym to slo :D A jak jinak by to melo jit, nez po zlym, kdyz sis vybral zaporaky:D

Ale ja neberu volnost tak, ze si jako muzu delat co chci - to by byla nuda ze jo. Ale kdyz uz si mam vybrat z neceho, co doopravdy ovlivni nahled nejaky velky komunity na me, tak by to chtelo vic infa. Kdyz beru prvni q od Lovcu, tak v podstate si dovolim tvrdit, ze vetsina hracu nema o nejakym cisarstvi ani paru... Mozna by pomohlo dat moznost nejakej q proste zrusit, protoze pri procitani fora jsem si vsiml, ze par hracu ma stejnej problem jak ja s jednou veci - kdyz si nedavas uplnej pozor pri zadavani questu, tak pak hledas mezi ostatnima hracema kde se vlastne plni a co mas delat.

Ale to je asi ted zbytecny takhle pitvat. Kazdy jsme jiny a ja za sebe mam pocit toho, ze volnost mi tu pokulhava.
User avatar
folkon2
Accepted
Posts: 43
Joined: Wed Oct 09, 2013 3:44 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by folkon2 »

Evilbringer wrote:
folkon2 wrote:to ani nevravim o tom ze hned prvy quest s pistolou je vlastne kradez od cisarstva.... .
Minimalne v tomhle s tebou nemuzu souhlasit - da se sebrat u obchodnika (at uz za 10k zatek, nebo po jeho zabiti pri zachrane kluka). Na cemz zas az tak nic moc spatnyho neni.
Snad ako kladna postava nenakupujes u pedofila ? :D
pokial ho zabijes a pistol najdes, tak je to podla mna asi jedine viac menej kladne riesenie toho pistoloveho questu....ale zase na druhu stranu aby si ho mal dovod zabijat tak uz si musel byt v cisarstve, kedze tam si sa dozvedel o zmiznutom chlapcovi Felixovi, takze uz urcite mas aky taky prehlad, kto su lovci a kto cisarstvo...

Evilbringer wrote:Ale ja neberu volnost tak, ze si jako muzu delat co chci - to by byla nuda ze jo. Ale kdyz uz si mam vybrat z neceho, co doopravdy ovlivni nahled nejaky velky komunity na me, tak by to chtelo vic infa. Kdyz beru prvni q od Lovcu, tak v podstate si dovolim tvrdit, ze vetsina hracu nema o nejakym cisarstvi ani paru...
Prv nez sa dostanes k tomu cloveku co ti zada ten quest s pistolou tak sa rozpravas minimalne s 2 ludmi ktori ti povedia co su lovci zac....ten Dutch pri brane a aj ten lovec pri vchode do ich zaklaadne ti velmi radi porozpravaju o ich ideologii....plus nieco tusim prezradi aj ten obchodnik pri vchode

Skor ked uz som mal podobny problem v Sedite, kedze v hned druhom baraku do ktoreho vlezies, ti majitel karavany Frederik zada ten quest s tym rokovanim na ktore ho pozvala Nicol, kde chce aby si isiel namiesto neho....a vtedy fakt netusis a ani nemas odkial ,ktora strana je kladna a ktora zaporna...a volba strany je uz tu definitivna
sabiaq
Neutral
Posts: 7
Joined: Sat Oct 05, 2013 5:31 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by sabiaq »

Aj ja som najprv zacal plnit ulohu s pulznou pistolou pre lovcov.
Trochu ma sklamalo, ze vdaka tomu nemozem ist do vaultu, ale jednoducho si pustim novu hru a vyuzijem v nej skusenosti z tej prvej.

Ale ako sa hovori, vsetko je raz po prvy raz. A tento zazitok si zapamatam, ako prvy z hry.

Inac hosi cely mod je super, paci sa mi akym sposobom sa daju riesit questy.
A ako aj v zivote, niektora cesta sa otvori, ale ina sa zatvori, a bohuzial na to pride clovek az neskoro. Celkovo je mod vybory, mal som pocity ako pri Falloute 1.
Gatts
Accepted
Posts: 28
Joined: Fri Oct 11, 2013 4:07 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Gatts »

nie je pravda, ze ak spravite nejaky quest, nemozete ist do vaultu. Mozete. A ak vam niekto bude stat v ceste, sejmite ho. Vsetko v mene dobra a spravodlivosti. Je predsa dobre a spravodlive dostat sa kam chcete.
Ja som si tiez myslel ze uz sa do V16 nedostanem a bum, som tam.
Trosku ma za srdce chytili slova maleho chlapca "Aau, to boli, myslel som ze sme priatelia" ... yes, of course we are friends, my little dead friend, of course we are.
Evilbringer
Accepted
Posts: 19
Joined: Fri Oct 11, 2013 1:03 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Evilbringer »

To ze ten pedofil je pedofil se dozvis az v cisarstvi, takze ve vysledku nemas moc duvod uplne napoprvy to od nej nekoupit (samozrejme krome skudleni zatek :D ) Takze v ty dobe uz muzes mit splnenou slusnou radku questu pro Lovce = zadnej V16.
Gatts
Accepted
Posts: 28
Joined: Fri Oct 11, 2013 4:07 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by Gatts »

Evilbringer wrote: Takze v ty dobe uz muzes mit splnenou slusnou radku questu pro Lovce = zadnej V16.
nie je pravda, ze questy pro lovce = zadnej V16.
Spravite questy pre lovcov, potom pridete do cisarstva a prestrielate si cestu az do vaultu.
User avatar
folkon2
Accepted
Posts: 43
Joined: Wed Oct 09, 2013 3:44 pm

Re: Vault 16 - SPOILER

Post by folkon2 »

Evilbringer wrote:To ze ten pedofil je pedofil se dozvis az v cisarstvi, takze ve vysledku nemas moc duvod uplne napoprvy to od nej nekoupit (samozrejme krome skudleni zatek :D ) Takze v ty dobe uz muzes mit splnenou slusnou radku questu pro Lovce = zadnej V16.
ano mozes mat splnene pre Lovcov zopar questov....ale to mas tak, ked plnis questy pre nejaku stranu, bez toho ze by si sa s druhou co i len porozpraval a nieco si o nich oboch zistil a moznosti na to mas do aleluja, ale to by som sa zas opakoval....a btw hra dava malu napovedu ze s Chuckom nie je nieco v poriadku ked sa s nim rozpravas prvy krat....uz si nespominam presne ako bol opisany, ale pamatam si ze sa na teba "ulisne usmieval" :D taky sympaticky upoteny pedofil (ozaj a za temnu stranu sily je ten quest s chuckom a jeho kompletne dokoncenie ozaj huste a drsne ....keby to bolo v oficialnej hre a nie v mode, to by zase vselijaky moralisti vypisovali peticie :D)

Moment....ved aj ked plnis pre lovcov a pridas sa k nim tak sa do Vaultu 16 dostanes....iba nie na prve poschodie, kde aj tak nic nie je len zopar milych alienov :D
Locked