Page 1 of 1

Dovednosti vědy a oprav

Posted: Thu Oct 17, 2013 11:07 am
by Barbucha
Aloha měl bych jednu technickou otázku. Na kolika místech se dá hojně využívat dovednosti vědy a opravy? Mohu za pomocí těchto dovedností získat ve hře nějaké ultimátní zbraně či výstroj? Jde mi o tohle. Většina hráčů si na začátku hry nejčastěji zvolí dovednost řeč, doktor a nějakou bojovou vlastnost. Říkám si, co kdybych na to šel trochu jinak a začal hrát za nějakého vědeckého opraváře, který si zaškrtne dovednosti věda, oprava a řeč a vyženu tyto schopnosti až na nějakých 100%. Dočkám se ve hře nějaké odměny a pomocí těchto schopností si budu moci otevřít nějaké lokace/vault cokoliv a získat tak nějakou pořádnou zbraň a nebo výstroj? Nechtěl by jsem hrát a zvolit si například dovednosti v těžkých zbraních/boj beze zbraně a ve 3/4 hry zjistit, že jsem za pomocí vědy a opravy našel nějakou ultimátní energetickou/střelnou zbraň na které mé schopnosti nestačí, protože jsou na úrovni 10%. Jde mi jen o to, abych nebyl zklamaný a nemusel tak hru znovu rozehrávat.

Re: Dovednosti vědy a oprav

Posted: Thu Oct 17, 2013 11:13 am
by Sarin
Věda a oprava jsou užitečné vlastnosti, ale tag se na ně neyplatí z jediného důvodu. V Seditu je obchodnice co prodává knížky zvyšující tyto skilly. Je to asi tak nejlepší způsob jak se zbavit přebytečného zboží od nájezdníků a ghoulů co útočí na karavany. Takže stejně je člověk vyžene az na úroveň kterou potřebuje bez utrácení skill pointů.

Re: Dovednosti vědy a oprav

Posted: Thu Oct 17, 2013 11:17 am
by Barbucha
Dobrá a k té výzbroji a vybavení se za pomocí těchto dovedností mohu dostat?

Re: Dovednosti vědy a oprav

Posted: Thu Oct 17, 2013 11:24 am
by Smrdutý orangutan
Menší spoiler:

Napadá mě jen PROGEMA, kde máš možnost získat kevlarovou zbroj a raygun, energetickou pistolku. Do lokace se vyplatí vyrazit v počátcích hry, jakmile vyženeš vědu/opravu na 100%.
http://www.2i.cz/be4d1c36e5

Screenshot od uživatele Dundee

Re: Dovednosti vědy a oprav

Posted: Thu Oct 17, 2013 11:37 am
by folkon2
Smrdutý orangutan wrote:Menší spoiler:

Napadá mě jen PROGEMA, kde máš možnost získat kevlarovou zbroj a raygun, energetickou pistolku. Do lokace se vyplatí vyrazit v počátcích hry, jakmile vyženeš vědu/opravu na 100%.
Kevlarku a gatling ziskas aj bez vedy a opravy....isiel som tam s postavou INT 3 veda a oprava tak do 10 percent....na unikatne zbytocnu energeticku pistol som sa vykaslal a takisto moja dementna postava ani nepotrebovala vidiet ten holozaznam.....okrem toho tam este vylootujes opakovaciu brokovnicu a tusim asault rifle a par drobnosti.....

na ziskanie zaujimavych veci vyuzijes vedu tak na zakladni obrody....predtym ti pomoze tusim este pri suboji s anonymom a zopar questoch ktore sa aj tak daju vyriesit aj inak, na nejake uzitocne pouzitie opravy si teraz nespominam.....cize veda/oprava podla mna aj za normalnu postavu staci z kniziek a body tam davat az na konci pred zakladnou obrody....

ultimatna schopnost v ressurection je rec, potom asi pakluc, ostatne su viac menej podruzne az zbytocne....

Re: Dovednosti vědy a oprav

Posted: Thu Oct 17, 2013 11:53 am
by PlasmaKnight??
ja by som do vedy a opravy na začiatku nevrazil ani bod... časom človek má tolko vecí na výmenu že ich môže meniť za knižky a pomocou nich si schopnosti zvýšiť na 91 čo je slušný základ.. fakt okrem progemy ma nenapadá lokácia kde by to bolo nevyhnutné.. iba ak by dali viac príbehových holodiskov do pc ktoré by hráč musel hacknúť a obohatiť si tak info o svete.
Od začiatku sa vyplatí dávať iba reč a paklúč ako hovorí tunak kolega folkon2 a potom neskôr shopnosť zbraní na ktoré sa špecializuješ