Page 30 of 31

Re: Bugy

Posted: Sun Feb 05, 2017 11:11 pm
by feťák8
Odpovídám kladně na dotaz servírky ohledně pití. Dostanu se do obchodování, ale současně mi tam překáží pole s dialogem, které by se mělo objevit po dokončení obchodu. Save mám, kdyby byl potřeba.
obrazová dokumentace
EDIT: Zabil jsem Williamovu manželku. Normálně bojem. Bylo potřeba zabránit té druhé, aby neútočila. Takže jsem zamknul její pokoj pomocí paklíčů. Totéž u Williama a stráže v kuchyni. Když jsem tam zašel a odemkl si dveře k němu, tak se k mojí postavě sice otočí, ale na oslovení nijak nereaguje. Na druhou stranu mě varuje, když se mu hrabu v policích. Ta smrt ho evidentně sebrala :D Save mohu dodat.

Re: Bugy

Posted: Tue Feb 07, 2017 11:41 am
by Daemon
Díky za report. Savy k tomu nejsou potřeba.

Re: Bugy

Posted: Sun Jun 04, 2017 2:05 pm
by feťák8
Je bug chování ozbrojenců od doktora Falbera? Při sběru dárců do někoho praští i po ztrátě vědomí, což může skončit smrtí (asi ještě mají akční body). Kdyby se to dalo nějak ošetřit, tak by hráči nepřicházeli o stovky zátek. Už takhle nechávám ruce na přenastavování režimu boje u parťáků, aby zbytečně nezabíjeli.
Screen. Kdyby byl potřeba save, dodám.

EDIT 5.6.: Gabriel je celkem samaritán, když ode mě nechtěl podíl za dokončení sběru dárců i průzkum Tábora mutantů. Nutno dodat, že v případě získání první odměny ode mě stál daleko. Ale jestli to má vliv, netuším.

Re: Bugy

Posted: Tue Jun 06, 2017 1:35 pm
by Daemon
feťák8 wrote:Je bug chování ozbrojenců od doktora Falbera? Při sběru dárců do někoho praští i po ztrátě vědomí, což může skončit smrtí (asi ještě mají akční body). Kdyby se to dalo nějak ošetřit, tak by hráči nepřicházeli o stovky zátek. Už takhle nechávám ruce na přenastavování režimu boje u parťáků, aby zbytečně nezabíjeli.
Screen. Kdyby byl potřeba save, dodám.
Akční body by přece mít neměli. Pokud divocha omráčí, ukončí se boj, aby došlo k tomu omráčení a pak začne znova. Takto omráčeného divocha by už měli ignorovat. Víš určitě, že mlátí do omráčeného? Když jsou divoši v chumlu a všichni jsou pojmenovaní "divoch", nemusí to být jasné.

Podle logu na tvém screenu mi to přijde v pořádku: Jeden divoch byl zasažen a omráčen. A pak nejspíš jiný divoch byl zasažen a omráčen.

Samozřejmě může se stát, že se jim podaří příliš silná rána a místo omráčení divocha rovnou zabijou.
feťák8 wrote:EDIT 5.6.: Gabriel je celkem samaritán, když ode mě nechtěl podíl za dokončení sběru dárců i průzkum Tábora mutantů. Nutno dodat, že v případě získání první odměny ode mě stál daleko. Ale jestli to má vliv, netuším.
Nezáleží jak daleko Gabriel je, záleží jestli je v partě. Pokud ho i jen necháš čekat, tak si o prachy neřekne. Teď z hlavy nevím, jestli si má říct v těchto dvou případech (řekl bych, že ano), podívám se na to.

Re: Bugy

Posted: Thu Jun 08, 2017 5:55 pm
by feťák8
Daemon wrote:
feťák8 wrote:Je bug chování ozbrojenců od doktora Falbera? Při sběru dárců do někoho praští i po ztrátě vědomí, což může skončit smrtí (asi ještě mají akční body). Kdyby se to dalo nějak ošetřit, tak by hráči nepřicházeli o stovky zátek. Už takhle nechávám ruce na přenastavování režimu boje u parťáků, aby zbytečně nezabíjeli.
Screen. Kdyby byl potřeba save, dodám.
Akční body by přece mít neměli. Pokud divocha omráčí, ukončí se boj, aby došlo k tomu omráčení a pak začne znova. Takto omráčeného divocha by už měli ignorovat. Víš určitě, že mlátí do omráčeného? Když jsou divoši v chumlu a všichni jsou pojmenovaní "divoch", nemusí to být jasné.

Podle logu na tvém screenu mi to přijde v pořádku: Jeden divoch byl zasažen a omráčen. A pak nejspíš jiný divoch byl zasažen a omráčen.

Samozřejmě může se stát, že se jim podaří příliš silná rána a místo omráčení divocha rovnou zabijou.
Ještě to podrobím zkoumání. Kdybych na něco přišel, dám vědět.

Re: Bugy

Posted: Sat Jun 10, 2017 12:16 pm
by feťák8
Smrt ozářením u takřka neozářené postavy? Mně se to povedlo.
Stačí dát floaterovi léčení a postava by měla zdechnout. Trochu jsem blbnul s psychem, ale snad by to nemělo mít vliv.
save

Ještě jeden postřeh při hře za blbce. Nedostanu expy při rozhovoru s umírajícím ghoulem v Sokolím Letu. Nicméně je moje postava tak blbá, že asi nic z jeho řeči stejně nemohla pochopit. Takže chápu. :)

PS: Johnatan z Vrakoviště mi poděkuje za pomoc s havětí v jeskyni, přičemž jeden člen smečky je tou dobou můj společník. Zní to trochu divně, ale třeba mě považuje za krotitele :mrgreen:

---------------
EDIT: Vybruslil jsem z toho.
Postup: nebyl nejjednodušší :D Musel jsem postavu nešlehat mentanty a jít si nechat zaplatit operaci na zlepšení charismatu. Po ní přišel mentantový absťák, takže floatera nešlo nabrat. Počkal jsem na odeznění tak, že jsem se vydal na lov gekonů. Absťák pominul a před nemocnicí ležel Slinta po smrti a vedle něj tělo jednoho z lovců mutantů. Málem jsem se udusil kafem :D LOAD. Naštěstí u sebe moje hloupá postava měla dost peněz na to, aby zaplatila i operaci na zlepšení odolnosti, kde trvá rekonvalescence týden. To už bohatě stačí na odeznění absťáku psycha i mentantů. Složitě jsem vymýšlel, kam uklidit Slintu. Mimo jiné se mi povedlo zjistit, že nereaguje na pokus o rozhovor ve sklepě Vexova gangu a v 1. patře Williamova domu. Chucka jsem nezkoušel, ten se mnou jako jediný chce obchodovat, i když jsem blb). Výsledkem je, že v logu hry se objevilo, jak se mi zvedá žaludek, snížení i zvýšení statistik za drogy. A moje postava to (prozatím) přežila :lol:

Re: Bugy

Posted: Sat Jun 10, 2017 2:40 pm
by Daemon
feťák8 wrote:Smrt ozářením u takřka neozářené postavy? Mně se to povedlo.
Stačí dát floaterovi léčení a postava by měla zdechnout. Trochu jsem blbnul s psychem, ale snad by to nemělo mít vliv.
save
Evidentně stačí prostě posunout čas. Spíš bych řekl, že umíráš na něco jiného, nejspíš na drogy, a hra jen napíše špatný text. Díky za save, prozkoumám to.
feťák8 wrote:Ještě jeden postřeh při hře za blbce. Nedostanu expy při rozhovoru s umírajícím ghoulem v Sokolím Letu. Nicméně je moje postava tak blbá, že asi nic z jeho řeči stejně nemohla pochopit. Takže chápu. :)
Jo, XP tady dostáváš za to, že si vybavíš vzpomínku ze své minulosti. A k tomu potřebuješ vyšší IN.
feťák8 wrote:PS: Johnatan z Vrakoviště mi poděkuje za pomoc s havětí v jeskyni, přičemž jeden člen smečky je tou dobou můj společník. Zní to trochu divně, ale třeba mě považuje za krotitele :mrgreen:
Tak jeho problém si vyřešil. V jeskyni už nic nežije. Pravda, je trochu divné, že nekomentuje floatera, který tě najednou následuje, ale co už...

Re: Bugy

Posted: Sun Jun 11, 2017 1:17 pm
by Daemon
feťák8: Zkouknul jsem problémy, na které si narazil:

- Podle toho co jsem vygooglil, ta smrt ozářením je chyba ve Fallout 2. Radiace tě totiž zabije tím, že ti jeden ze základních statů sníží na nulu - hra to zdetekuje jako smrt radiací. Jenže se může stát, že se dostaneš na nulu i drogama, jak se stalo tobě. Zdroje:
http://fallout.wikia.com/wiki/Radiated
http://www.nma-fallout.com/threads/help ... rs.150979/
https://www.gamefaqs.com/boards/63576-f ... 2/59432275

- Slinta s tebou nemluví v celém Předměstí když načtu tu tvojí uloženou pozici. Musím opustit mapu a pak už je to dobrý, pak se můžu vrátit i do Předměstí a mluvit s ním. Vůbec se nepouští talk procedura, takže tipuju opět nějaký Fallout 2 bug. Nebyl před tím Slinta v boji omráčen nebo tak něco?

- Gabriel od tebe opravdu nemá chtít prachy za pochytání divochů. Paradoxně od tebe bude chtít prachy za vystřílení nemocnice pro divochy. Mám dojem, že mělo nějaký důvod, proč nechce ty prachy za divochy, ale už si nepamatuju přesně jaký.

- Ani když ti Sebastian platí za donesení holodisku, nemá Gabriel chtít podíl. To mi trochu přijde jako opomenutí z naší strany, tady by to pravda dávalo smysl.

Re: Bugy

Posted: Sun Jun 11, 2017 7:01 pm
by feťák8
Ozáření: Vše jasno, nebudu šlehat mentanty při absťáku z psycha.

Slinta: To omráčení se mi jeví jako nejreálnější, cestou nás potkávali ghoulové. Asi někde schytal víc než je zdrávo.

Re: Bugy

Posted: Sun Jun 25, 2017 11:56 am
by feťák8
Další úlovek při hře za blbečka.
Frederykův quest s nájezdníky jsem dokončil tak, aniž bych je pobil. Jako první jsem to doupě objevil, stoupnul na všechny pasti, ale neotevřel dveře a nedošlo k boji. O cca 12 levelů později jsem si šlehl mentanty, abych přijal questy pro karavany. Zástup ok. Donašeč: odhalen a vyhnán do pustiny. Rozhovor s Frederykem :arrow: Mám možnost odpovědět, že nájezdníci už jsou vyřízení, aniž bych si bouchnul.
Savy před i po mohu uploadovat.

Re: Bugy

Posted: Sun Jun 25, 2017 5:13 pm
by Daemon
Díky, ale jestli tomu rozumím dobře, tak to nezáleží na blbečkovi, to je pořád ta stejná jedna chyba, ta největší ve verzi 1.5, tedy že se nájezdníci zaregistrují jako zabití i když jsi je nezabil, stačí jen vstoupit do Ztracené čtvrti. K tomu už savy nepotřebuju.

Re: Bugy

Posted: Sun Jun 25, 2017 5:22 pm
by feťák8
Aha, chápu. Jasně, savy nejsou potřeba.

Re: Bugy

Posted: Sat Jul 22, 2017 11:02 am
by feťák8
Vořech mi odleveloval při opětovném nabrání do party. Nějakou dobu jsem v ní měl jen Slintu. Save mohu dodat obratem.

Re: Bugy

Posted: Sun Jul 23, 2017 10:15 am
by Daemon
feťák8 wrote:Vořech mi odleveloval při opětovném nabrání do party. Nějakou dobu jsem v ní měl jen Slintu. Save mohu dodat obratem.
Jestli máš save před tím opětovním nabráním do party, po kterém zaleveluje, tak to by se hodilo.

Re: Bugy

Posted: Tue Jul 25, 2017 6:44 pm
by feťák8
Ještě se mi povedlo to odlevelování opakovat.

Ještě jedna chybka. Při vstupu do Mrtvé čtvrti z císařství na mě čeká Benicio pouze sám a jeho parta nikde. Při vstupu od Lovců a Předměstí je všechno v pořádku. (On se do verze 1.5 snížil počet jeho žoldáků. Škoda, to těch hráčů muselo brečet hodně :) ) Mám v tu dobu dokončený quest od Lorain Velasquez. U předávky Sophie je fajn, že Benicio a jeho amigos neasistují, ani by to nedávalo smysl. Jsem jenom rád, že jsem setkání s Beniciem neproběhlo při útoku divochů na nemocnici. To jsem si dával hodně pozor.

Savy obou případů

Code: Select all

https://ulozto.cz/!eo7YDu0QUCvN/savy-rar