Page 1 of 1

Problém v Patch 1.1

Posted: Sat Dec 07, 2013 6:55 pm
by bulanek
Tak jsem začal novou hru v opatchované verzi a zarazili mě problémky

1) Z nějakého důvodu se mi Desert Eagle stal nepoužitelný, přes docela slušnej skill se můžu trefit tak nejdál na 3-4 hexy a když se už trefí, tak v 90% případů neulíží a to i na neobrněné ghouly. No vyřešil jsem to používáním jiných zbraní, které fungujou v pořádku.

2) Zvyšování skillů pomocí knih mi skáče až 8% za knihu (přitom v původní neopatchované to bylo 1 nebo 2%), je to bug nebo fičura? Přitom jsem si zbytečně vzal perk na knihy, ale z předchozího savu před vzaním perku jsem zjistil, že s perkem i bez perku je to v podstatě úplně stejný.

3) A nyní zásadní problém, který mi brání pokračovat. Nemůžu nikde sehnat potřebných 10 talismanů :!: Skupiny ghoulů napadající karavany totiž žádné talismany u sebe nemají. Mají se tedy talismany nově shánět jinde / jinak nebo je chybka ve hře, případně v mém savu? Tady je save http://uloz.to/xquHsb6z/slot02-zip

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Sat Dec 07, 2013 8:25 pm
by Sarin
1. Ghoulové co přepadávají karavany mají myslím zbroj, ale není vidět protože pro to nejsou sprity. Jinak DE není tak dobrá zbraň, ale zkus jestli AP munice nepomůže. Doporučuji v Seditu co nejrychleji přezbrojit. A co vlastně považuješ za slušný skill? Zbraně začínají být efektivní na větší vzdálenost až tak při 100% skillu a víc.

2. Záleží na tom jak moc vysoký skill už máš. Když máš málo, snad pod 50%, tak ti budou knížky dávat hodně, ale jakmile jdeš někam přes 75%-80% tak už to bude těch 1%-2%. 91% je maximum co jde z knížek.

3. Tak to už je opravdu bug.

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Sat Dec 07, 2013 8:46 pm
by Daemon
Ad 1) Zkusil jsem z tvého savu vzít Deserta a 10mm SMG a oboje má stejný dostřel, takže to mi přijde v pořádku. Pokud jde o účinek, chce si to zvolit vhodnou munici. A pokud na sobě ghoulové viditelně zbroj nemají, tak opravdu žádnou nemají.

Ad 2) Jak psal Sarin, čím menší skill máš, tím víc ti knížka dá. Knížky fungují stejně jako ve Fo2.

Ad 3) Aha, vypadá to, že když se vydáš s karavanou, tak ghoulové, kteří ji přepadnou, nemají talismany. Je to ale menší chyba, talismany se dají sehnat i jinak. U ghoulů při náhodném setkání při putování pustinou nebo se zkus poptat i v Albuquerque. Nebo se dá dostat do základny i jinak...

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Sat Dec 07, 2013 11:03 pm
by bulanek
Díky za odpovědi,

To z knihama se teď cítím tak trochu trapně - po x-tém dohrání FO1 a FO2 se konečně dostávám do herních principů :D .
Ale teprve v Resurrectionu jsem poznal kouzlo toho být zlý, krást lidem jejich věci a brát drogy :twisted: (aktuálně se ale snažím hrát za superslušňáka).

Sbírání talismanů od náhodných ghoulích hlídek funguje, takže jedeme dál, ještě jednou dík.

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Sun Dec 08, 2013 7:54 am
by Ezechiel
Zaznamenal jsem dvě chyby, obě v Seditu.

1) Sedit -> Hlavní třída: Sabrina mi "nechce" upravit Opakovací brokovnici. Vždy, když jí o to požádám, vezme si zátky, zbraň nikoli, a když si ji příjdu vyzvednout, dá mi Útočnou pušku s rozšířeným zásobníkem. U ostatních zbraně, které jsem zatím zkoušel upravovat ( Lovecká puška, Brokovnice, Sniperská puška), jsem žádné potíže neměl.

2) Sedit -> Ztracená čtvrť -> Po zabití Sancheze hra vždy spadne, což je celkem problém. :(

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Sun Dec 08, 2013 10:04 am
by Daemon

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Sun Dec 08, 2013 5:43 pm
by Jirka
Při rozhovoru s Jimmym ohledně jeho cestování s karavanou jsem narazil na chybu. Druhý řádek v možnosti rozhovoru "Error" (viz příloha). Po kliknutí na něj se objeví další možnosti hovoru.

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Mon Dec 09, 2013 10:45 am
by Ezechiel
Nic vážného, ale přesto... :)

PROGEMA: Při přivazování provazu do výtahové šachty po odpálení závalu vám zmizí všechny provazy z inventáře, je-li provaz přivazován způsobem "Příkazový kurzor -> Užít věc z inventáře na... ->...". Přivazuje-li se provaz tak, že se jeden umístí do "ruky" a pak se klikne na šachtu, zmizí z inventáře jen jeden. :O

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Mon Dec 09, 2013 4:27 pm
by Nox
Nejsem si jisty, ale nejsou na obrazku Corathu, kde si vybiram, do ktere casti mesta chci jit, prehozeny pozice "Zelezna ctvrt" a "Stryckova ulice"? Ocekaval bych Zeleznou ctvrt nahore a Stryckovu ulici vpravo.

Muzete to prosim nekdo potvrdit nebo vyvratit? Dekuji

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Mon Dec 09, 2013 8:32 pm
by Daemon
Nox wrote:Nejsem si jisty, ale nejsou na obrazku Corathu, kde si vybiram, do ktere casti mesta chci jit, prehozeny pozice "Zelezna ctvrt" a "Stryckova ulice"? Ocekaval bych Zeleznou ctvrt nahore a Stryckovu ulici vpravo.

Muzete to prosim nekdo potvrdit nebo vyvratit? Dekuji
Ono je to bráno jako pohled od dolu, takže Železná čtvrť je správně. Spíš je otázka, jestli by neměly být prohozené Strýčkova ulice a Staré město :)

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Wed Dec 18, 2013 5:40 pm
by Zmdrobíjec
V úkolu s tím vyřezávačem jazyku padá hra když zaplatím tej děvce aby šla za vrahem, tak po odchodu z lokace hra spadne. Nevím jestli na to má vliv to že jsem tu hru s postavou nainstaloval na druhé PC. (Jinak hra mě velice baví a úspěšně si ji užívám. Úkoly jsou super zatím jsem nedošel akorád na to jak tu zmutovanou holčičku dostat do císařství jestli v tom má vliv ti dva úchyláci kteří jsou už mrtví.)

tak už se mě to podařilo načtením staršího uložení.

Re: Problém v Patch 1.1

Posted: Wed Dec 18, 2013 10:34 pm
by bulanek
No, se zmutovanou holčičkou má určitě vliv pedofilní quest, protože je to provázaný. Že jsou ti 2 mrtví je v pořádku, vliv na další pokračování bude mít zřejmě jakým způsobem byl quest vyřešen, ale asi hlavně kdy a jak šetrně je ta smutná zpráva vdově z císařsví oznámena.