PROGEMA

Co si myslíte o hře? Chcete se podělit o zajímavé zážitky ze světa Resurrectionu? Také zde můžete nahlásit chybu nebo se poradit s ostatními hráči s řešením úkolů. (Vývojáři vám ale s řešením úkolů příliš radit nebudou, to by bylo moc snadné.) Zde mohou být spoilery!

Moderators: Ratman, Seto, Saruman, feťák8, valcik, NovaRain

User avatar
Smitty
Neutral
Posts: 9
Joined: Tue Oct 22, 2013 5:26 pm

Re: PROGEMA

Post by Smitty »

SPis bych rekl ze progema je predchudce kráteru (nebo jak se to presne jmenuje) a nádrží z f1 a f2.
Primární úkol: vytvořili párače. Podle zdrojů z F2 je parac geneticky upravený cosi a v genetickym kodu ma pojistku ktera je po nekolika generacich zabije. atd.
takze zadny alieny nebo co do toho nemotejte. vývojáři chtěli doplnit historiji fallouta
sekundární úkol: rekl bych ze odsud pochází vylepšování lidí které nabýzí Alva... (nevym jak presne dal), a nebo nejký prvo počátek FEV

Prostě tahle lokace je jen a jen k tomu aby dokreslila svět Fallouta
Live long and prosper - Spock
booczech
Accepted
Posts: 10
Joined: Mon Oct 07, 2013 9:16 pm

Re: PROGEMA

Post by booczech »

Dle hry fallout 1.5 resurrection, Progema(a další lokace+rozhovory) objasňuje to, jak byli vytvořeni "alieni". Těžko bude progema o páračích, když z Progemy byly odvezeny stáze s královnama Alienů. Z toho jedna začala dělat bordel ve vaulu 16 - dopravili ji tam lovci.

Je supr že ressurectionteam napadlo dotvořit a zrealizovat co jsou aliani zač :) Avšak stejně je to jen zástěrka a alieni jsou návštěvníci z vesmíru :mrgreen:
Avokado
Accepted
Posts: 22
Joined: Mon Oct 07, 2013 7:41 pm

Re: PROGEMA

Post by Avokado »

jo, rozhodně se jedná o alieny. nápověda je třeba ta 200 let pojistka, o které mluví i lovci mutantů
User avatar
Smitty
Neutral
Posts: 9
Joined: Tue Oct 22, 2013 5:26 pm

Re: PROGEMA

Post by Smitty »

No prave ta pojistka pojistka pro me bylo voditko :?: nebo ze bych se spletl :mrgreen: ja mel za to ze paraci byli naprogramovany na tech 200let tak to byli alieni z redingu :?:
Live long and prosper - Spock
floater
Neutral
Posts: 2
Joined: Wed Oct 23, 2013 4:35 pm

Re: PROGEMA

Post by floater »

folkon2 wrote:
Kalor wrote:inak cel progema je vlastne len pre tu jednu zbran co tam ziskas? ci aj daco ine? opravil som to tam vsetko ale dako neviem ci aj viac sa tam da spravit...
ešte je tam gatling,geiger a kevlarove brnenie....ked sa to tak vezme, je to zo zaciatku hry vyborna pomoc potrebujes jedine jedno lano a dynamit, akurat treba potom obehnut/porazit jedneho paraca, (na zaciatku ked nie je este vysoka veda tak robotov asi aktivovat nebudes)

prosim akoze len lano a dinamit aby som ziskal kevlarku? dostanem na 2poschodie a cez kamene uz nikam, tak ako dostanemu tu kevlarku bez vysokej vedy a opravy? dakujem
User avatar
feťák8
Idolized
Posts: 259
Joined: Mon Oct 07, 2013 2:50 am
Contact:

Re: PROGEMA

Post by feťák8 »

floater wrote: prosim akoze len lano a dinamit aby som ziskal kevlarku? dostanem na 2poschodie a cez kamene uz nikam, tak ako dostanemu tu kevlarku bez vysokej vedy a opravy? dakujem
Musíš víc hledat kolem stěn. Za kameny se snažit dostat nemusíš, nic tam není. :)
Image
soji
Neutral
Posts: 1
Joined: Thu Nov 07, 2013 6:41 pm

Re: PROGEMA

Post by soji »

Ide tam len o jednu zbran to je vsetko.
Jirka
Neutral
Posts: 8
Joined: Thu Nov 14, 2013 11:15 am

Re: PROGEMA

Post by Jirka »

Vrátil bych se k první otázce, jak se dostat do Progemy. Taky se mi nedařilo odpálit dynamit u šutrů. Pak jsem na to přišel. Při použití dynamitu jsem nejprve nastavil čas a dal ho ke kamenům. Následovalo dlouhé nic. Další pokus. Když už jsem to skoro vzdal, vykašlal jsem se na nastavování a dynamit jsem jenom použil na kameny. A ono to po chvíli bouchlo. Takže NENASTAVOVAT ČAS :!: Snad to někomu pomůže.
valcik
Betatester
Posts: 122
Joined: Fri Oct 04, 2013 10:40 am

Re: PROGEMA

Post by valcik »

To je divné. U mňa to funguje normálne - postavím sa pred hromadu kameňov, dám frájovi do ruky dynamit, klepnem naň ľavým myšítko, nastavím čas. Vtedy sa dynamit automaticky premiestni z ruky na zem, stačí len odstúpiť a počkať až to rachne.
Jirka
Neutral
Posts: 8
Joined: Thu Nov 14, 2013 11:15 am

Re: PROGEMA

Post by Jirka »

Trápil jsem se s tím dobře dvě hodiny a jak jsem sáhl na nastavení času, tak prostě nic. A to i když jsem čekal 10 minut reálného času a nastaveno jsem měl 1,30.
User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: PROGEMA

Post by Daemon »

Jirka wrote:Trápil jsem se s tím dobře dvě hodiny a jak jsem sáhl na nastavení času, tak prostě nic. A to i když jsem čekal 10 minut reálného času a nastaveno jsem měl 1,30.
Jak už psal Valcik, to je hodně divné. Jestli jsem pochopil správně, vůbec ti dynamit nevybouchnul? To jsi nejspíš dělal něco špatně nebo bylo něco špatně se samotným dynamitem (i když o tom jsem ještě neslyšel). Když ta bomba vybouchne dostatečně blízko kamenům, tak to zafunguje. Otázka samozřejmě je, proč ti nevybouchla... 1.30 je rozhodně zbytečně dlouhá doba. Klidně stačí dávat nejnižší hodnotu 10 sekund. To se dá stihnout v pohodě utéct.
Jirka
Neutral
Posts: 8
Joined: Thu Nov 14, 2013 11:15 am

Re: PROGEMA

Post by Jirka »

Dynamit vůbec nebouchnul. Použití: Vzal jsem ho do pozice, jak jsou zbraně. Postavil jsem se těsně ke kamenům (dál to nešlo). Kliknul jsem na užít. Objevila se možnost nastavení času. Nastavil jsem čas a dynamit mi zmizel z toho políčka a zůstal ležet na zemi. Odběhnul jsem kus dál a čekal. Nic. Jednou jsem ho šel sebrat a objevila se hláška že je odjištěný a tiká. Tak jsem ho zahodil a zase nic. Prostě to nebouchlo.
Nakonec když jsem ten čas nenastavil a odhodil ho s tou základní 1,00, tak bouchnul, ale taky to trvalo asi 2 minuty reálného času.
User avatar
Daemon
Resurrection team member
Posts: 1179
Joined: Fri Dec 14, 2007 9:49 pm
Contact:

Re: PROGEMA

Post by Daemon »

Jirka wrote:Dynamit vůbec nebouchnul. Použití: Vzal jsem ho do pozice, jak jsou zbraně. Postavil jsem se těsně ke kamenům (dál to nešlo). Kliknul jsem na užít. Objevila se možnost nastavení času. Nastavil jsem čas a dynamit mi zmizel z toho políčka a zůstal ležet na zemi. Odběhnul jsem kus dál a čekal. Nic. Jednou jsem ho šel sebrat a objevila se hláška že je odjištěný a tiká. Tak jsem ho zahodil a zase nic. Prostě to nebouchlo.
Nakonec když jsem ten čas nenastavil a odhodil ho s tou základní 1,00, tak bouchnul, ale taky to trvalo asi 2 minuty reálného času.
To zní jakoby ti špatně pracovalo časování ve hře a proto to trvá tak dlouho. Nezdá se mi pravděpodobné, že by dynamit bouchnul, když si ho nenastavil. Spíš si ho asi nevědomky nastavil, ale jelikož na menší čas, tak nakonec vybouchnul. To jsi jinak při těch 1:30 čekal vážně třeba 10 minut, jak jsi psal výše? Vydržel jsi deset minut koukat na hru, jak se tam nic neděje?
imhotep
Accepted
Posts: 12
Joined: Mon Oct 28, 2013 5:44 pm

Re: PROGEMA

Post by imhotep »

mozna to nepatri k progeme, ale tyka se to dynamitu:
me se stalo v Corathu kdyz sem chtel pro strejy v tichosti oddelat toho typka ve vezeni, ze sem na neho pouzil 3 dynamity, vsechny 3 sem nastavil na 30sekund a polozil na zem, 2 vybuchly a typek zarval, ale treti nevybuchl a zustal tam furt lezet tak sem ho vzal, hra pise ze tika tzn je odjistenej, nejako udobu sem ho nosil s sebou a nakonec sem ho ahodil ve ztraceny ctvrti v sedithu kde lezi a tika do ted :D
Jirka
Neutral
Posts: 8
Joined: Thu Nov 14, 2013 11:15 am

Re: PROGEMA

Post by Jirka »

Skutečně mi bouchnul, když jsem ani nesáhl na časovač. A těch 10 minut jsem čekal, pil kafe a nadával :D . Nechtěl jsem zase dávat load, protože za těch 10 minut jsem musel jel do školky pro vnuka.
Post Reply